DISTANCES LĪGUMS


par baseina abonementu un biļešu iegādi attālināti

1. LĪGUMA PUSES
1.1. Pakalpojuma sniedzējs (Pārdevējs):
Salaspils novada pašvaldības iestāde “Salaspils sporta nams”
Reģistrācijas Nr. 90010144332
Adrese: Smilšu iela 1, Salaspils, Salaspils novads, LV-2121
Tālrunis: +371 20733333
E-pasts: sporta.nams@salaspils.lv
Oficiālā e-adrese: _DEFAULT@90010144332

1.2. Klients (Patērētājs):
Fiziska persona, kas attālināti iegādājas peldbaseina pakalpojumus. Klienta dati (vārds, uzvārds, personas kods, adrese, tālrunis, e-pasts) tiek ievadīti elektroniski pasūtījuma noformēšanas brīdī tīmekļvietnē un automātiski pievienoti šim līgumam.

2. LĪGUMA PRIEKŠMETS
2.1. Pārdevējs nodrošina Klientam peldbaseina pakalpojumus (abonementus, biļetes vienreizējam apmeklējumam, nodarbībām), bet Klients veic apmaksu saskaņā ar spēkā esošo cenrādi.
2.2. Pakalpojumu izmantošanu regulē šis līgums un Pārdevēja peldbaseina iekšējās kārtības noteikumi.

3. INFORMĀCIJA PAR PAKALPOJUMIEM UN CENĀM
3.1. Pakalpojumu veidi un cenas noteiktas Salaspils novada domes apstiprinātajā cenrādī, kas pieejams tīmekļvietnē un klātienē.
3.2. Cenrādis var tikt mainīts tikai ar Salaspils novada domes lēmumu.
3.3. Izmaiņas cenrādī neattiecas uz jau noslēgtiem un apmaksātiem līgumiem.

4. ATTEIKUMA TIESĪBAS
4.1. Klientam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc līguma noslēgšanas atkāpties no tā, nenorādot iemeslu.
4.2. Atteikums iesniedzams rakstveidā uz e-pastu, juridisko adresi vai oficiālo e-adresi. Veidlapa.
4.3. Ja pakalpojums pilnībā izpildīts ar Klienta piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām, atteikuma tiesības netiek piemērotas.
4.4. Nauda atmaksājama 14 (četrpadsmit) dienu laikā, izmantojot to pašu maksājuma līdzekli.
4.5. Abonementu gadījumā:
4.5.1. ja abonements nav izmantots, atmaksā visu samaksu;
4.5.2. ja abonements daļēji izmantots:
4.5.2.1. reižu abonementam – piemēro vienreizējās biļetes cenu par izmantotajām reizēm, pārējo atmaksā;
4.5.2.2. perioda abonementam – ietur maksu par periodu līdz atteikumam, pārējo atmaksā.
4.5.3. ja abonements izmantots pilnībā, atteikuma tiesības vairs nav piemērojamas.
4.6. Naudas atmaksas pieprasījumam (atteikuma tiesību izmantošanas vai citu iemeslu dēļ) Klients var izmantot līguma pielikumā pievienoto iesnieguma veidni.

5. NORĒĶINU KĀRTĪBA
5.1. Pakalpojumi ir priekšapmaksas.
5.2. Apmaksas iespējas - maksājuma kartes.
5.3. Maksājums uzskatāms par Klienta piekrišanu izvēlētajam pakalpojumam.
5.4. Neapmaksātu pakalpojumu gadījumā Pārdevējs tos nesniedz.

6. PAKALPOJUMA IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI
6.1. Biļete vai abonements dod tiesības izmantot peldbaseinu noteiktajā laikā un apjomā.
6.2. Abonementam ir derīguma termiņš, kas norādīts iegādes brīdī.
6.3. Apmeklējuma laiks tiek uzskaitīts no ieejas līdz izejai. Par pārsniegumu piemēro papildu maksu.
6.4. Klienta identifikācija:
6.4.1. piekļuve peldbaseinam tiek nodrošināta, uzrādot derīgu biļeti vai abonementu papīra formā. Pārdevējs nodrošina biļetes vai abonementu izsniegšanu elektroniski, nosūtot elektroniski uz Klienta pasūtījuma noformēšanas laikā norādīto e-pastu, vai klātienē peldbaseina apmeklētāju apkalpošanas vietā;
6.4.2. Pārdevējs var pieprasīt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu;
6.4.3. abonementi ir personiski un nav nododami.
6.5. Vienreizējās biļetes nav personalizētas, var iegādāties arī citai personai.
6.6. Ģimenes biļetes:
6.6.1. dod tiesības izmantot peldbaseinu noteiktam personu skaitam;
6.6.2. derīgas vienā reizē, nav nododamas ārpus ģimenes.

7. DATU APSTRĀDE UN TEHNISKĀ PIEEJAMĪBA
7.1. Pārdevējs apstrādā Klienta datus tikai līguma izpildei.
7.2. Datu pārzinis: Salaspils novada pašvaldības iestāde “Salaspils sporta nams”.
7.3. Apstrāde notiek saskaņā ar Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regulu (Regula (ES) 2016/679) GDPR un Latvijas normatīvajiem aktiem.
7.4. Klientam ir tiesības piekļūt saviem datiem un pieprasīt to labošanu/dzēšanu.
7.5. Klients atbild par pareizu datu ievadi; Pārdevējs neatbild par kļūdainiem datiem.
7.7. Pārdevējs nodrošina tīmekļvietnes darbību, bet neuzņemas atbildību par tās uz laiku nepieejamību tehnisku traucējumu vai nepārvaramas varas dēļ.

8. LĪGUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS UN IZBEIGŠANA
8.1. Līgums stājas spēkā, kad Klients apstiprina pasūtījumu un Pārdevējs to akceptē.
8.2. Līgums zaudē spēku:
8.2.1. pēc biļetes izmantošanas;
8.2.2. pēc abonementa derīguma beigām;
8.2.3. ja izmantotas atteikuma tiesības;
8.2.4. ja Pārdevējs izbeidz līgumu Klienta pārkāpumu dēļ.
8.3. Pārdevējam ir tiesības izbeigt līgumu, ja Klients rupji pārkāpj noteikumus, rada kaitējumu, izmanto viltotu biļeti vai būtiski pārkāpj līgumu.
8.4. Ja līgums izbeigts Klienta vainas dēļ, samaksa netiek atmaksāta.
8.5. Paziņojumi par izbeigšanu nosūtāmi uz e-pastu, e-adresi vai izsniedzami klātienē.
8.6. Paziņojums stājas spēkā brīdī, kad nosūtīts.

9. STRĪDU RISINĀŠANA
9.1. Strīdi vispirms risināmi sarunu ceļā, iesniedzot sūdzību Pārdevējam.
9.2. Pārdevējs atbild 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā vai 30 (trīsdesmit) dienās, ja nepieciešama papildu informācija).
9.3. Ja vienošanās netiek panākta, Klients var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai citā ārpustiesas institūcijā.
9.4. Ja strīds netiek atrisināts, tas izskatāms Latvijas tiesā pēc Pārdevēja juridiskās adreses.

10. NOSLĒGUMA NOTEIKUMI
10.1. Šis līgums noslēgts distances veidā starp Klientu un Pārdevēju, izmantojot Pārdevēja tīmekļvietni.
10.2. Līguma noteikumi stājas spēkā brīdī, kad Klients veic pakalpojuma apmaksu. Apmaksas veikšana apliecina Klienta piekrišanu visiem līguma noteikumiem un ir juridiski saistoša kā rakstveida paraksts.
10.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji grozīt līguma noteikumus, tos publicējot Pārdevēja tīmekļvietnē. Grozījumi stājas spēkā attiecībā uz jaunajiem pirkumiem pēc to publicēšanas dienas.